تبلیغات محیطی لایت برد در لواسان

تبلیغات محیطی لایت برد در لواسان

لواسان در شهرستان شمیرانات و یکی از شهرهای استان تهران است. لواسان با فضای زیبا، هوای آرامش بخش و فعالیت‌های تفریحی متنوع، یکی از بهترین مکان‌ها برای استفاده از تبلیغات محیطی است. این شهر جذابیت‌های زیادی دارد که به عنوان پتانسیل بالقوه برای تبلیغات محیطی شما محسوب می‌شود. اجاره لایت برد در لواسان، به دلیل وجود گردشگر فراوان می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبلیغات محیطی در این شهر باشد. با رزرو بیلبورد و لایت برد در لواسان، می‌توانید پیام تبلیغاتی خود را به مخاطبان با توجه حجم ترافیک بالای این منطقه منتقل کنید.

لواسان یکی از بهترین نقاط برای تبلیغات

با توجه به جاذبه‌های گردشگری در لواسان، این شهر یکی از بهترین مکان‌ها برای معرفی کالا و خدمات برای کسب و کارها است. استفاده از تبلیغات محیطی از جمله بیلبوردها و لایت بردها، به شما این امکان را می‌دهد که بازاریابی هدفمندتری داشته باشید و محصولات خود را به بهترین شکل به مخاطبان معرفی کنید. ایام تعطیلات نوروز در لواسان فرصتی بی‌نظیر برای ارتقا فعالیت‌های تجاری است. تعداد زیادی از گردشگران و بازدیدکنندگان در این ایام به لواسان می‌آیند.

حجم ترافیک فوق العاده زیاد خیابان های لواسان فرصت بینظیری جهت استفاده از لایت برد است.

لواسان به عنوان یکی از زیباترین شهرهای استان تهران واقع در مجاورت پایتخت، منطقه ایست که توجه بسیاری از افراد را به خود جلب می‌کند. این شهر با فاصله کمی از تهران (۱۱ کیلومتر – ۳۰ دقیقه)، به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب برای تمامی افراد خصوصا متمولین شناخته می‌شود. استفاده از لایت برد لواسان به شما کمک می‌کند تا با هزینه بسیار پایین تر نسب به اجاره بیلبورد به بازار هدف دست پیدا کنید.

لایت برد لواسان
تبلیغات محیطی لواسان

ویژگی های متمایز اجاره لایت برد تبلیغاتی در لواسان

لایت برد سازه های تبلیغاتی هستند که بر روی چراغ های برق وسط خیابان ها بصورت قدی نصب می‌شوند. تابلوهای لایت برد از پنل‌های نوری که در پشت تابلو قرار گرفته جهت روشنایی استفاده می‌کنند بنابراین در تمامی طول روز و شب نیز روشنایی و جلوه بسیار خوبی دارند. لایت بردهای لواسان به صورت دو وجهی هستند یعنی با اجاره دو وجه یک لایت برد می‌توانید مطمئن شوید که تمامی عابران یا سرنشینان خودرو پیام تبلیغاتی شما را بطور واضح مشاهده می‌کنند.

روشنایی بیلبورد در شب

نورپردازی عالی و جلوه ویژه در شب

تعدد و پیوستگی لایت بردها در سطح شهر

شعاع دید و ارتفاع مناسب

مدرن و لوکس بودن

مدرن و لوکس

ماندگاری و دوام بالای اکران

ماندگاری و دوام بالای اکران

هزینه اجرای پایین تبلیغات محیطی لواسان

هزینه اجرای مناسب

موقعیت ویژه تبلیغات محیطی

هزینه اجرای مناسب

مرکز مدیریت رسانه ایران

در سراسر ایران شناخته شوید
Search
فهرست مقاله

نظر شما با ارزش است:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برقراری ارتباط سریع

نام و شماره تماس خود را وارد کنید تا در کمتر از 24 ساعت با شما تماس بگیریم