واقعیت AR یا واقعیت VR

انسان توسط حواس خود دنیای اطرافش را درک میکند.ترکیب همزمان دنیای واقعی و تصاویر مجازی مفهوم واقعیت افزوده را شکل می دهد.

در واقعیت افزوده AR ارزش اولیه  واقعیت موجود حفظ شده و اطلاعات حساس آن توسط تولیدات کامپیوتری پوشش داده می شوند .

بیشتر بخوانید “واقعیت AR یا واقعیت VR”

ترندهای اینستاگرام در سال ۲۰۱۹

▫️مهم‌ترین ترند سال، چالش تغییر ۱۰ سال بود که در آن افراد، با گذاشتن عکس‌هایی از سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۹، تغییرات خود را در این ۱۰ سال به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید “ترندهای اینستاگرام در سال ۲۰۱۹”

دیجیتال مارکتینگ

اهمیت دیجیتال مارکتینگ این روزها بر کسی پوشیده نیست و این اهمیت تنها به دلیل رشد سریع آن نیست بلکه بدلیل این است که اساسا آینده کسب و کارها بستگی به بازاریابی دارد. در آینده نزدیک تمام اشکال بازاریابی سنتی در شکلی جدید و مطابق با بازاریابی دیجیتال کار خواهند کرد.

جهان به سرعت در حال حرکت به سوی دیجیتال شدن است و مردم روزانه و بصورت مداوم در حال استفاده از محصولات و محتوای دیجیتال هستند، شرکت ها شروع به بررسی اهمیت دیجیتال در کسب و کار خود نموده اند و آن را مقوله ای جدی و ضروری می دانند.

در حالی که بدون شک برخی از افراد نسل های قدیم تاسف از دست دادن اشکال سنتی روزنامه، مقالات و کتاب ها را می خورند، نسل جدید با اینترنت ، تلفن و تلفن همراه و کلیه وسایل دیجیتال بزرگ می شوند و بی صبرانه منتظر ابعاد دیگر دنیای دیجیتال هستند.

بیشتر بخوانید “دیجیتال مارکتینگ”