
مزایای تبلیغات اتوبوسی
استفاده از این گونه ی تبلیغات محیطی یا همان بیلبوردهای سیار نه تنها یک روش ابداعی و نو برای جلب توجه است، بلکه می تواند تاثیر ماندگار و طولانی در ذهن بیننده بر جا بگذارد.
- به دلیل اینکه مخاطب این گونه تبلیغات خانواده ها هستند بسیاری از کارخانه های که مواد مصرفی را تولید میکنند مانند ماکارانی،شیشه پاک کن،مایع ظرف شویی و… استفاده از تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس ها بهترین گزینه برای تبلیغات این نوع از محصولات می باشد و بیشترین درصد فروش را دارند.
- نکته حایز اهمیت در مورد این نوع تبلیغ، همه پسند بودن آنهاست و فضای شهر را رنگین تر میکند و در واقع فضایی را اشغال نمیکند.
- این رسانه متحرک بوده و گردش آگهـــی در مسیر های مختلف داخـــل شهر را ممکن می سازد که فرصت و زمان کافی را در طول مسیر دارد.
- این نوع تبلیغات به دلیل هزینه پایین نسبت به سایر تبلیغات و همچنین به دلیل نزدیکی زیاد تبلیغات به مخاطب از لحاظ ارتفاع اتوبوس این نوع تبلیغات را از جمله محبوبترینها در میان صاحبان برندها و محصولات قرار داده است.
- با توجه به شکل خاصی که اتوبوس ها دارند و قابلیت متحرک بودن و سایر ویژگی های اتوبوس ها، میتوان ایده های خلاقانه بسیاری برروی اتوبوس ها اجرا نمود.
- تبلیغات بر روی بدنه اتوبوس علاوه بر اینکه بر مخاطبین بیرون جلب توجه میکنند میتواند فرصت تبلیغ در داخل اتوبوس بر روی دستگیره را هم داشته باشد. طراحی های هر دستگیره می تواند بطور منحصر به فرد نسبت به یک دیگر صورت پذیرد و بر روی هر دستگیره میتواند تبلیغات به صورت دوطرفه و نوع تبیلغ متفاوت باشد.
پیام بگذارید
(0 دیدگاه)