تولید محتوای دیجیتال

تولید محتوا هدف نیست بلکه یک فرآیند است که تا حدودی متفاوت از نویسندگی است. این کار قوانین خاص خود را دارد. نوشتن و انتشار محتوا وسیله‌ای است که ما را به هدفمان می‌رساند و باید تحت مدیریت چیزی به نام استراتژی پیش برود. بنابراین باید برای محتوانویسی استراتژی محتوایی داشته باشیم

موشن گرافیک

موشن گرافیک بسیار به انیمیشن شبیه است با این تفاوت که انیمیشن داستانی است و به شخصیت های داستان می پردازد اما موشن گرافیک بیشتر به جنبه های سمبولیک تمرکز دارد و کاربرد آن در برند سازی و تبلیغات است و از اینمیشن در سینما و سرگمی استفاده می شود. موشن گرافی در حال حاضر یکی از پر طرفدارترین رشته‌های هنر دیجیتال می‌باشد؛ علم استانداردی است که بصورت حرفه‌ای در بر گیرنده نرم‌افزارهای مهم است.

عکاسی از محصول و محتوا


از آنجاکه که یک عکس می‌تواند به اندازه هزار کلمه، حرف برای گفتن داشته باشد، عکاسی حرفه‌ای از محصول می‌تواند ارزشی به اندازه هزار بازدید از وب‌سایت داشته باشد. اگر چه اطلاعات دقیق و آمار مشخصی در این زمینه وجود ندارد، اما مطمئننا عکاسی از محصول می‌تواند برای موفقیت استراتژی تجارت الکترونیکی شما تاثیرگذار باشد.

هویت بصری و طراحی مفهومی


طراحی مفهومی مرحله اولیه فرآیند طراحی و خلق یک اثر است که در آن رئوس مطالب از عملکرد و شکل چیزی بیان می‌شود. این شامل طراحی تعامل، تجارب، فرآیندها و استراتژی‌ها است. این بخش از طراحی شامل درک نیازهای مردم و چگونگی پاسخگویی آنها با محصولات، خدمات و فرآیندها است

طراحیPOS و محیطی


همانطور که از لغت انگلیسی آن (Dangler) مشخص است، دنگلر نوعی آویز است که می‌توان آن را از محل یا شی‌ای آویخت. از لحاظ تجاری، دنگلرهای تبلیغاتی، جزئی از ابزارهای فروش هستند که معمولا از سقف یا قفسه‌های فروشگاه آویخته می‌شوند. دنگلرها معمولا از جنس مقوا ،کارتن لمینتی ،طلق یا کارتن پلاست هستند