دفتر تهران : خیابان سهروردی – کوچه متحیری -پلاک 60 – طبقه اول -واحد 5
دفتر مشهد : بلوار ملک آباد – خیابان فرهاد – فرهاد 22 -ساختمان هنر – طبقه 4 – واحد 24

88749110 – 021
37657545 – 051 –  305-4171- 912 – 0098

چه نوع تبلیغاتی مؤثر است ؟

 

­ وقتی به تبلیغات فکر می کنید اولین تبلیغی که به ذهنتان می رسد چیست؟

ممکن است شما از این تبلیغات خوشتان نیاید ، ولی این جز، تبلیغات مؤثر بوده ، چون شما هنوز آن را به خاطر دارید . در مورد این تبلیغ ، موضوع آزاردهنده چیست ؟ مسأله این است : این آگهی خوب نبود .

بیشتر بخوانید “چه نوع تبلیغاتی مؤثر است ؟”

چرا تبلیغات همسان مهم

Native Marketing And Native Advertising

مدل خطی تصمیم گیری مصرف کننده:

تحقیقاتی که مصرف کنندگان را افرادی منطقی نشان می دهد. افرادی که فرآیند تصمیم گیری خرید خطی(Purchase Decision Marketing )، سیسماتیک و قابل پیش بینی را قبل از خرید طی میکنند. امروزه به جای یک حرکت آرام پیش بینی شده در فرآیند تصمیم گیری مصرف کننده، شاهد فرآیندی غیرخطی و تعامل متقابل مصرف کننده و بازاریابان هستیم.

بیشتر بخوانید “چرا تبلیغات همسان مهم”

چهار روش ساده یافتن مشتری

مهم‌ترین فعالیت یک کسب‌و‌کار، یافتن خریداران و مشتریان جدید است. شاید بهتر باشد به جای «یافتن مشتری» از اصطلاح «خرید مشتری» استفاده کنیم. چرا؟ یافتن و جذب هر مشتری نیاز به صرف وقت و هزینه دارد. اگر همیشه به‌یاد داشته باشیم که همیشه باید در حال «خرید مشتری» باشیم، وقت و هزینه لازم را اختصاص خواهیم داد. همچنین همیشه در حال یافتن روش‌های ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر جذب مشتری خواهیم بود.

بیشتر بخوانید “چهار روش ساده یافتن مشتری”

قوانین و مقررات پخش پیام بازرگانی

قوانین و مقرراتی که در رابطه با پخش پیام بازرگانی بد نیست بدانیم :

 چه محصولاتی قابلیت پخش رایگان دارند ؟

بیشتر بخوانید “قوانین و مقررات پخش پیام بازرگانی”

ریبرندینگ

بسیاری از کار افرین ها و استارت اپ ها و مدیران با برند سازی اشنایی خوبی دارند. فرایند دشوار ی نیاز داریم تا نام تجاری خود را به یک برند مطرح تبدیل کنیم هویتش را مشخص کنیم دیدگاه مشتریانمان را در موردش بسازیم.

بیشتر بخوانید “ریبرندینگ”

شوخ‌ طبعی در بازاریابی

شوخ‌طبعی در بازاریابی به این دلیل مهم است که باعث تلطیف آگهی و سورپرایز کردن افراد می‌شود. می‌توانید شخصا این بازی را انجام دهید و در وبلاگ خود مطلبی بنویسید که به وضوح و با همدلی کامل نشان دهد که روتر کامپیوتر شما چگونه می‌تواند تا ۶٫۴ ترابایت داده را پردازش کند یا اینکه می‌توانید ایده‌ای را مطرح کرده و چیزی مربوط، جذاب و البته قابل به اشتراک‌گذاری خلق کنید.

بیشتر بخوانید “شوخ‌ طبعی در بازاریابی”

تنظیم اهداف و استراتژی های بازاریابی

بدون تردید اهداف بازاریابی و استراتژی های لازم برای دستیابی به آن ها گام اصلی فرایند بازاریابی است .

بیشتر بخوانید “تنظیم اهداف و استراتژی های بازاریابی”

تقسیم یک بازار

از آنجایی که خریداران دارای خواسته ها و نیازهای متفاوتی هستند، هرکدام تشکیل یک بازار  کاملا جداگانه را می دهند . پس به طور مطلوب یک فروشنده ممکن است برای هر یک از خریداران برنلامه بازاریابی جداگانه ای تهیه کند .

بیشتر بخوانید “تقسیم یک بازار”

صادرات یا بازار خارجی

ساده ترین راه ورود به یک بازار خارجی، صادرات است. یک شرکت ممکن است هر از گاهی به صورت انفعالی نسبت به صدور مازاد تولید خود به خارج از کشور اقدام کند. یا ممکن است برای بسط و گسترش صادرات به یک بازار خاص، به صورت فعال خود را متعهد گرداند.

بیشتر بخوانید “صادرات یا بازار خارجی”

مفهوم بازاریابی به کمک ازدواج

در یکی از کلاس های دانشگاه استنفورد استاد در حال شرح دادن مفهوم بازار یابی به دانشجویان خود است

۱-شما دریک مهمانی یک دختر زیبا رو میبینین و ازش خوشتون میاد بلافاصله میرین پیشش و میگین : من پسر ثروتمندی هستم بامن ازدواج کن . به این میگن بازار یابی  مستقیم                                                                                                                       بیشتر بخوانید “مفهوم بازاریابی به کمک ازدواج”