مشتریان ما در یک نگاه

  • example-image تصویر دایره ای تصویر چند ضلعی تصویر مستطیل مربع
  • example-image تصویر دایره ای تصویر چند ضلعی تصویر مستطیل مربع
  • example-image تصویر دایره ای تصویر چند ضلعی تصویر مستطیل مربع
  • example-image تصویر دایره ای تصویر چند ضلعی تصویر مستطیل مربع
  • example-image تصویر دایره ای تصویر چند ضلعی تصویر مستطیل مربع
  • example-image تصویر دایره ای تصویر چند ضلعی تصویر مستطیل مربع
  • example-image تصویر دایره ای تصویر چند ضلعی تصویر مستطیل مربع
  • example-image تصویر دایره ای تصویر چند ضلعی تصویر مستطیل مربع

مراجعه کننده گرامی

باسلام

 احتراما با توجه به مذاکرات انجام شده , مقرر گردید برخی از افتخارات و پروژه های انجام شده خود را به صورت تصویری خدمت شما ارسال کنیم. لذا تمامی موارد قابل اجرای پیشنهادی را در دو فاز به صورت ذیل ثبت کرده ایم.

فاز اول : تبلیغات محیطی

فاز دوم: BTL

ضمنا خاطرنشان می گردد برخی از خدمات مذکور در چندین شهر و مرکز به صورت همزمان اجرا شده است

 

 با احترام
شرکت فرهنگ رسانه مهرمیهن
 

فاز اول- تبلیغات محیطی


تبلیغات محیطی
 به طرق مختلف قابل‌ارائه است. این تبلیغات در ایران شامل بیلبورد،عرشه پل، استند، تلویزیون شهری، CLB ها و روی پل عابر پیاده و غیره است. از مهم­ترین و مؤثرترین نوع آن به بیلبورد و عرشه پل اشاره می­کنیم. تبلیغات محیطی شامل تصاویری هستند که در بهترین نقاط شهر در بهترین زمان، مقابل مخاطب قرار می‌گیرند. این ابزار اثر زیادی بر ذهن مخاطب می‌گذارد. این ابزار در جذب مشتری بالقوه بسیار مؤثر عمل می­کند. این  تبلیغ طوری انجام می­شود که خواه‌ناخواه توجه عابرین پیاده را جلب کند.
نکات مهم طراحی و پیاده‌سازی تبلیغات محیطی
برای تبلیغ مؤثر بعد از یافتن استراتژی برندینگ، متن تبلیغ، پیام تبلیغ و نوع آن بسیار مهم است. برای پیاده‌سازی مهم­ترین راه‌کار پیدا کردن محل برای اجرا است. این مکان باید مناسب باشد به‌گونه‌ای که بتواند به‌درستی محصولات یا خدمات را به‌صورت مؤثری معرفی کند.
تاثیر ابعاد یک رسانه محیطی در مؤثر واقع شدن
خدماتی که با قیمت­های زیاد آماده می­شوند, اگر برنامه مناسبی برای نمایش نداشته باشند, قطعاً مؤثر واقع نخواهند شد. این نوع تبلیغ چون در ابعاد بزرگ ارائه می­شود در معرض دید بسیاری از عابران قرار خواهد گرفت. برای مؤثر واقع شدن این نوع تبلیغ بهتر است از تجربیات متخصصان و مشاوران برای برنامه­ریزی و مدیریت استفاده کنیم. متخصصان ما با در نظر گرفتن برند، مشتریان و میزان بودجه خود، ابعاد و تعداد، مکان اجرا را تعیین خواهند کرد. آن­ها تشخیص خواهند داد تعداد فرکانس و تکرار این تبلیغ برای مؤثر واقع شدن و موفق بودن چه مدت خواهد بود.

برخی از کمپین های اختصاصی انجام شده توسط آژانس تبلیغات محیطی فرهنگ رسانه

 

مجموعه رسانه های آژانس تبلیغات محیطی فرهنگ رسانه

فاز دوم- تبلیغات BTL

امروزه فعالیت‌های بازاریابی و اساسا تبلیغات را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد. این سه دسته، شامل تبلیغات ATL یا بالای خط، تبلیغات BTL که همان تبلیغات زیر خط می باشد و تبلیغات TTL یا روی خط است. این خط فرضی در تبلیغات، اساسا فعالیت‌های بازاریابی با مخاطب انبوه را از فعالیت‌هایی که قشر خاصی از مخاطبان را به عنوان جامعه هدف در نظر دارند، جدا می‌کند.

پس از بازاریابی بالای خط و زیر خط، به خاطر رقابت شدید در بازار و پیشرفت در فناوری، بازاریابی روی خط (TTL) که تلفیقی از فعالیت‌های بازاریابی و تبلیغاتی ATL و BTL است، ظهور کرد.

استراتژی‌های بازاریابی به سه دسته عمده بالای خط، زیر خط و روی خط تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی هدف از بازاریابی و گروه مخاطبان آن را مشخص می‌کند.

تبلیغات ATL-BTL- TTL

فعالیت‌های تبلیغاتی را می‌توان بر اساس انگیزه‌های بازاریابی، گروه‌های هدف و بودجه بازاریابی از همدیگر تمیز داد.

الف-بالای خط (Above The Line)

تبلیغات بالای خط ( اغلب با نام‌های ترویج فروش بالای خط، بازاریابی بالای خط، بازاریابی ATL و تبلیغات ATL نیز شناخته می‌شود.) شامل فعالیت‌های تبلیغاتی است که انبوه مخاطبان را در نظر دارند و دامنه اثر گذاری وسیعی دارند. ارتباطات ATL برای برند سازی و ایجاد آگاهی در مشتریان نسبت به یک محصول انجام می‌شود. مسائل مربوط به تبدیل بازدید کننده به مشتری در این نوع تبلیغات حائز اهمیت کمتری است.

ب-زیر خط (Blow The Line)

تبلیغات زیر خط (اغلب با نام‌های ترویج فروش زیر خط، بازاریابی زیر خط، بازاریابی BTL و تبلیغات BTL هم شناخته می‌شود) شامل فعالیت‌های تبلیغاتی بسیار ویژه، به یاد ماندنی و مستقیم هستند که روی گروه خاصی از مشتریان متمرکز می‌شوند. استراتژی‌های زیر خط که اغلب با نام استراتژی‌های بازاریابی مستقیم شناخته می‌شوند برخلاف بازاریابی بالای خط، بر تبدیل بینند‌گان به مشتریان تمرکز می‌کنند.

مثال‌هایی از فعالیت‌های ترویج فروش زیر خط:

  • تبلیغات محیطی
  • ارسال مستقیم پیام
  • اسپانسری
  • فعال‌سازی برند
  • بازاریابی داخل فروشگاهی

مزایای بازاریابی زیر خط:

  • کاملا هدفمند
  • بازگشت سرمایه بهتر
  • کنترل آسان
  • سفارشی

ج- روی خط  (Through the Line)

تبلیغات روی خط (اغلب نام‌های ترویج فروش روی خط، بازاریابی روی خط، بازاریابی TTL و تبلیغات TTL نیز به آن اطلاق می‌شود.) مشتمل بر استفاده از استراتژی‌های تبلیغات بالای خط و تبلیغات زیر خط است. گرایش‌های اخیر مشتریان در بازار نیاز به استفاده از استراتژی‌های ATL و BTL را دارد.

به زبان ساده‌تر، بازاریابان کمپین‌هایی را طراحی می‌کنند که شامل استراتژی‌های تبلیغات روی خط و زیر خط هستند. این کمپین‌ها که به آن‌ها کمپین‌های ۳۶۰ درجه می‌گویند هم با رویکرد برند‌سازی و هم مدنظر قرار دادن تبدیل مخاطب به مشتری ایجاد و توسعه داده می‌شوند.

کلیپ اجرای برخی از سمپل / پروموت های انجام شده

 

نام برند : دورتو

هدف : برند سازی و ایجاد مشتری
شهرهای مورد اجرا: مشهد – شیراز – و….
نوع و زمان اجرا : سمپلینگ مورخ ۱۳۹۸/۰۱/۰۱
مشاهده کلیپ اجرا

نام برند : پرژک

هدف : ایجاد مشتری
شهرهای مورد اجرا: شیراز –مشهد و….
نوع و زمان اجرا : سمپلینگ مورخ ۱۳۹۷/۱۲/۲۰
مشاهده کلیپ اجرا

 

شکوفا بهداشت آرین

تاریخ اجرا: مرداد و شهریور۱۳۹۸
کالا : مایع ظرفشویی
شهرهای اجرا شده : مشهد - گرگان - مازندران - رشت - اصفهان
مشاهده گزارش اجرا

شرکت موتوسل

تاریخ اجرا: اردیبهشت و مرداد ۱۳۹۸
کالا : فیلتر هوا
شهرهای اجرا شده : شیراز - مشهد
مشاهده گزارش اجرا

زعفران مصطفوی

تاریخ اجرا: مرداد و شهریور۱۳۹۸
کالا : زعفران - شربت زعفرانی - عسل
شهرهای اجرا شده : تهران - کرج - اصفهان - شیراز
مشاهده گزارش اجرا

شکوفا بهداشت آرین

تاریخ اجرا: مرداد و شهریور۱۳۹۸
کالا : شامپو
شهرهای اجرا شده : مشهد - گرگان - مازندران - رشت - اصفهان
مشاهده گزارش اجرا

برخی از مکان های مدنظر به تفکیک شهر جهت انجام پروژه BTl

با توجه به تجربه این آژانس تبلیغاتی در بخش مارکتینگ ، فضای مجتمع های تجاری و فرودگاه ها با پتانسیل بالا جهت پروموشنت و نسبت به میزان تردد مردم ، خدمتتان معرفی میگردد:

مرکز تجاری آفتاب

مرکز خرید الهیه شیراز

مجتمع تفریحی گردشگری هامون

مرکز تجاری نگین معالی آباد

مرکز تجاری خلیج فارس